Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква крушка ми трябва за пепелника на 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...

    Мерси много имам още няколко въпроса тая крушка дето е на самия пепелник където е оградена (А) някакво име има ли ? За да знам какво да казвам ... Другия ми въпрос е от този линк където е показано как се сменят лампичките може ли да се сменят и на градусите и часовника че и те никакви ги няма...

    Comment


    • #17
      За име на крушката не знам, Аз моята я извадих и по изгорялата. Иначе тази крушка е много малка около сантиметър дълга около 1-1,2W мощност, слагал съм и от двата вида светят еднакво.
      Тези крушки стават и за уредите с градусите, за бензина, за часовника, за оборотомера и скоростомера, а за врътките на климатика също стават, но се пригаждат, понеже не са съвсем същите.
      Но се приготви доста да разглабяш.
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F3%F0%E0%F2%E0
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%E8%F7%EA%E8
      Виж тези теми може да ти помогнат.
      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
      ЕГН:0103041325

      Comment


      • #18
        ...

        Днес купих една крушка... сложих я стана но.... с моя късмет не свети отвъртях болчетата на пепелника нищо нередно не видях завих ги и точно вече като ще го затварям пеплника погледнах и видях едно откачено кабелче май за това където писахте за отварянето на самия пепелник ще трябва да се отвори ама дали ще го направя после както трябва е друг въпрос

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от skyplex Покажи съобщение
          Днес купих една крушка... сложих я стана но.... с моя късмет не свети отвъртях болчетата на пепелника нищо нередно не видях завих ги и точно вече като ще го затварям пеплника погледнах и видях едно откачено кабелче май за това където писахте за отварянето на самия пепелник ще трябва да се отвори ама дали ще го направя после както трябва е друг въпрос
          Колега,точно за това ми се наложи да отварям и аз на същото място днес.Беше се скъсало едното кабелче, от тези над пепелника точно на буксата.Трябва да знаеш,че има пиниз при разглабянето и сглабянето,иначе няма да се затваря,като го сглобиш.Разглабя се в отворено положение,като натискаш откъм пружината/в дясната страна/ към леглото на пепелника и теглиш леко навън.Като го разкачиш,нямаш други ебавки.Всичко се вижда.Внимавай да не загубиш пружината.Като си оправиш кабелчетата,преди да тръгнеш да сглабяш,завърти зъбното колело в задния панел по часовниковата стрелка,до упор.В това положение,при поставена в гнездото пружина,без да е натегната,сглабяш като при затворено положение в обратен на разкачането ред.После внимателно повдигаш пружината с тънка отвегка и я запъваш на чопчето.Те това е.Дано съм успял да ти го обясня.Ще ти спести експериментите,дето ги правих.Жалко,че нямаше кой да снима.
          Last edited by myato; d.m.y г., 20:22. Основание: Направо се засрамих от правописните грешки,дето съм наплющял.Къде ли съм дремал?
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #20
            При мен след тази интервенция на смяна на крушките на запалката и пепелника (след като окъсих нещо гръмнаха 2-те крушки и бушона) резултата е:
            1. Счупен пластмасов държач на крушката на пепелника-оправя се с поксипол;
            2. Изгубена пружина-не е фатално,не пада чак толкова бързо и без нея;
            3. Скъсан зелен "презерватив" на крушката на пепелника-позалепя се и с плюнка
            4. Светещи крушки на пепелника и запалката

            А и зъбното колело като го врътнах до упор,пепелника стоеше супер грозно,1см беше зяпнал навънка. Просто го врътнах четвърт оборот назад.
            sigpic
            Alfa Romeo 156 / 2.4JTD / '99 / 100kW + чип мунинг

            Comment


            • #21
              ...

              Ааа хах голям пепелник то целия ден ще иде за него абе много гадно... щото вечерно време когато тръскаш в него тряа се вглеждаш в него да не падне някъде другаде да изгори нещо... ще го мисля какво ще правя хах...

              Comment


              • #22
                Аз не съм разглабял пепелника.
                Фасунгата на крушката на пепелника можеш да я свалиш барабар с крушката и кабелите,и излизаше отзад през една дупка на пепелника, без да разглабяш, но за сглабянето няма ти разправям колко псувах за да я върна тая фасунга на мястото, та ако искаш може да пробваш и без да разглабяш пепелника.
                Иначе за презерватива на крушката и аз го скъсах, ама нищо не му пречи и без него още никой не е забременял в тая кола, само дето свети бяло вместо зелено.
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • #23
                  По въпроса за конзолата и пепелника:

                  http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=19672

                  Не мога да разбера тия теми защо не са в технически справочник при положение, че решават доста чести въпроси, а се пилеят някъде из раздела.

                  Умишлено съм сложил "Направи си сам" в заглавието за да е по-лесно при търсене. Ако има проблем въведете и wwweb в полето за потребителско име.

                  Смяна на крушките на мигачите (Alfa 156)
                  Изключване на автоматичния климатик (Alfa 156)
                  Смяна на въздушен филтър (Alfa 156)
                  Разглобяване на централната конзола (Alfa 156)

                  Останалите са в справочника.
                  Last edited by wwweb; d.m.y г., 15:16.

                  Comment


                  • #24
                    Някой ще ми подскаже ли как се сменя крушката на запалката - за табло с вътрешен фейслифт? Така е натикана, че е само за сръчни като мен с пластмасите
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 155 1.8TS
                    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                    Comment


                    • #25
                      Я да си отговоря сам, първо трябва да се махне металният модул на запалката, чрез издърпване и прибиране на две щипки, след това може да се извади крушката, заедно с фасунката за предпочитане с удобни и малки клещи. И ако някой реши да я сменя, така и така сте разглобили почти всичко, хубаво е да се почистят отделните детайли, както и ел. връзките, и да се смени греста на пружинките и зъбните колелца.
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 155 1.8TS
                      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                      Comment


                      • #26
                        Колега с какво си снимал, много яко макро

                        Сори за спама.
                        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                        Comment


                        • #27
                          Как стои положението с 147-ците, явно ми е изгоряла крушката, днес се опитах да я разглобя, но не можах. Махнах пепелника, махнах капачето и никакво болтче или крушка не се вижда. Само една ли е крушката или има и на запалката и на пепелника?
                          sigpic
                          Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                          Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                          Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                          Comment


                          • #28
                            Охх днес сменявах тази прослувута крушка ... лесно излезна .. но после целият пепелник докато го наместя ми опадна косата .. а на 156 фейс има ли крушка и на запалката принципно , защото аз нямам ...
                            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                              Охх днес сменявах тази прослувута крушка ... лесно излезна .. но после целият пепелник докато го наместя ми опадна косата .. а на 156 фейс има ли крушка и на запалката принципно , защото аз нямам ...
                              Има! Като свалиш пепелника, разкачаш вътрешната букса на запалката и долу ляво се вижда със здрава пинсета и малко псуване се сменя

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Travel_Mate Покажи съобщение
                                Има! Като свалиш пепелника, разкачаш вътрешната букса на запалката и долу ляво се вижда със здрава пинсета и малко псуване се сменя
                                интересно ... аз не видях никъде .. но разгледах запалката от горе от горе ... че вече бях под пара но значи имам крушка на запалката ..
                                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                                Comment

                                Working...
                                X